7/16/2017

Po co założyłeś bloga?


Niektórym z nas zależy tylko na obserwujących na blogu. Taka smutna prawda. Wierzę oczywiście, że nie wszystkim i są osoby, które założyły bloga, nie dla współprac, nie dla jak największej liczby obserwujących, ale po to by dzielić się z nami swoimi przemyśleniami (które np. mogą pokazać, że mamy podobny punkt widzenia), inspirować (fotografiami, wierszami, modą, makijażem), motywować (np. do uprawiania sportu, zmienienia czegoś negatywnego w sobie), radzić/pomagać (np. Jaką farbę do włosów wybrać?, Jak pokonać kompleksy?, Jak wyśrodkować nagłówek?).

Nie mówię, że każdy post na jakimkolwiek blogu ma coś takiego w sobie, ale według mnie po to ludzie zakladają blogi.

Co o tym sądzicie koniecznie napiszcie w komentarzach. Po co założyłeś/aś bloga?

PODPIS

6 komentarzy:

  1. Masz rację. Większość ludzi upomina się tylko o obserwację. Ja założyłem bloga, by dzielić swoje zainteresowania z innymi, przedstawiać swój punkt widzenia :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja założyłam bloga, bo lubię robić zdjęcia i chciałam się dzielić nimi z osobami, oraz lubię testować nowe rzeczy i polecać je. Jakoś nie zależy mi żeby mieć miliony czytelników wolałabym kilku którzy czytali by moje rzeczy które publikuję. Świetna notka, ładne zdjęcie :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  3. Super napisane! :) Sama niedawno spędziłam pół dnia na tworzeniu posta pełnego moich refleksji odnoście bloga, po co, dlaczego i ile czerpię z tego przyjemności i to ostatnie jest dla mnie najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz racje, prawie wszyscy teraz chcą tylko współprac i miliona obserwujących. Ja swojego bloga traktuje jako małe oderwanie od rzeczywistości a nie maszynkę do fejmu, owszem chce mieć jakiś obserwatorów i więcej niż 5 wyświetleń pod postami ale to tylko zabawa! :)
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog to moja wielka pasja, uwielbiam motywować ludzi, a dzięki niemu mogę to robić!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię pokazywać moje zdjęcia innym, czy to z sesji zdjęciowej, krajobrazów czy makro i tak oto powstał mój blog :D

    Pozdrawiam :3
    http://paulla-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

→ Napisz coś więcej niż "Zapraszam do mnie"
→ Na każdy blog wchodzę :) Ale niekoniecznie zostawiam komentarz!
→ Usuwam komentarze typu "Obs za Obs"
→ Dziękuje za każdy szczery komentarz ♥