11/20/2016

Jesień


Cieszycie się z okazji nadchodzących świąt?  Ja bardzo, chociaż troszkę mnie irytuje pojawianie się w każdym możliwym miejscu dekoracji świątecznych i napisów "Wesołych świąt"w blogosferze również. Okej dość już tego narzekania, idę uczyć się Geografii! 

A was zapraszam do oglądania jesiennych zdjęć!

Niby środek listopada, a jednak udało mi się uchwycić pąk róży 🌹.
I moje różowiutkie paznokcie :D

Lubicie jesień?
Co sądzicie o zdjęciach, któreś szczególnie przyciągnęło waszą uwagę?


P.S Dziękuje za ponad 50 obserwatorów!  
Dla niektórych to może być mała liczba, ale mnie to bardzo cieszy :) ♥ 
PODPIS

36 komentarzy:

  1. Ja już nie mogę doczekać się świąt. 2,5 i 9 - te zdjęcia podobają mi się najbardziej :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na święta, ale jak dla mnie to reklamy, ozdoby itd to troche za szybko wprowadzają :D Zdjęcia bardzo ładne. Jakbym miała wybrać to różyczka i przedostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jesień, choć kilku jej aspektów nienawidzę :)
    O, ja bym mogła uczyć się tylko geografii , gdyby była taka możliwość :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień nie jest moją ulubioną porą roku wole lato albo jesień ;)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za jesienią, jest nudna moim zdaniem, zdecydowanie wolę wiosnę!
    Piękne zdjęcia, dobrze, że dodałaś znak wodny, dzięki temu wiadomo kto jest twórcą zdjęć :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osttanio czułam się jakbym przeniosła się już w okres świąteczny spadł śnieg poszłam do sklepu a tam choinka :P
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, jesienne zdecydowanie wychodzą najlepiej<3 Klimatu Świąt mimo tych wszystkich dekoracji jeszcze nie czuję, ale czekam :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia , ale i tak czekam tylko na zimee :D

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja powiem szczerze,ze lubię świąteczne klimaty i te wszystkie "Wesołych świąt" :D Bardzo podobają mi się też świąteczne posty :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że bedę wpadała tu częściej

    wspólna obs ? :*

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień przekonuje mnie do siebie wyłącznie przez przepyszne jabłuszka.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Liscie, galezie i krople deszczu- jak dla mnie najlepsze zdjecie. Wydaje sie takie magiczne i tajemnicze! Wszystkie zdjecia wyszly super! Buziaki :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie bardzo denerwuje gadanie o świętach miesiąc przed.. Świetne zdjęcia! Mają klimacik ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawe ujęcią, jesienny klimacik :)
    święta tak szybko idą, że nawet nie mam jak z nimi cieszyć..
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie które zdjęcia na prawdę mnie urzekły ♥
      Mój Blog

      Usuń
  16. Nie mogę się doczekać świat, a zdjęcia śliczne :D Obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te zdjęcia, mają super klimat :) O kurcze, faktycznie za niedługo święta :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę z nadchodzących świąt, w końcu będzie można spędzić czas z rodziną. Śliczne zdjęcia :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne, jesiennie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy25/11/16

    Z nadchodzących świąt się zbytnio nie cieszę, aczkolwiek lubię tą atmosferę ^^ Świetne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia są genialne! Jakoś jest cudna tak jak obróbka i świetny znak wodny! Wyczekuję świąt bardzo jednak nie zauważyłam jakiegoś wielkiego szumu.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely photos!


    Printspirational and stylish wall art for your home!
    http://www.printsandroses.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesień na zdjęciach wygląda cudnie :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham jesień ale jak jest słonecznie :D piękne jest to zdjęcie z pąkiem róży!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo jesienne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już czekam na święta, chociaż na początku listopada, kiedy zaczęły się pojawiać peierwsze ozdoby lekko mnie to zdenerwowało-uważam takie zagrania supeermarketów, jako nadużywanie atmosfery świat. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już z niecierpliwością czekam na tegoroczne święta! Nie mogę się już doczekać :D śliczne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne wyszły Ci te zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post!! :)
    Hope you'll click on links which are at the end of this post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia :) Ja już nie mogę doczekać się świąt!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Loved your post! <3
    Would you like to follow each other on GFC? ^^

    Michelle | www.mishcheungx.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia
    A właśnie mam taką samą lustrzankę;)
    Jak znajdziesz wolną chwilę to zapraszam

    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing photos, you're amazing! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  34. beautiful pictures

    i follow you, i hope you will follow me back
    kisses

    Maggie's Blog

    OdpowiedzUsuń

→ Napisz coś więcej niż "Zapraszam do mnie".
→ Każdy blog zostawiony w komentarzu odwiedzam. ^.^
→ Usuwam komentarze typu Obs za Obs.
→ Dziękuje za każdy szczery komentarz ♥