5/02/2016

Najlepsze strony z darmowymi szablonami na bloggera

Cześć! 
Dziś podam wam strony z darmowymi szablonami - czemu taki post? Ponieważ co druga osoba na bloggerze na ten sam szablon - Ludzie, gdzie oryginalność? może chociażby pojedźcie na sam koniec tych szablonów i wybierzcie taki którego nie widzieliście na żadnym innym blogu.
Z tego co widzę również nie wszyscy potrafią te szablony spersonalizować i nie wygląda to później za dobrze.
Trochę mnie poniosło... Cóż chciałam to napisać od dłuższego czasu.

Nie przedłużając - podam również szablony z polskich stron które znam i chwale :)

Polskie strony:

Blokotek to skarbnica szablonów i nie tylko!

Demo jednego z jej szablonów - Girl lifestyle, który mi się bardzo podoba!


Zagraniczne strony:

- Elitemplates - słynący z szablonu Minimal - jeden z "najoryginalniejszych"

- Newbloggerthemes - klikajcie na tytuł szablonu, a nie miniaturkę - jak mądra ja...


To tyle :) 

Przydatny post?
 Znacie jakieś inne strony z darmowymi szablonami?

7 komentarzy:

  1. Przydatny post:) Na pewno wiele osób skorzysta.
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Szczerze to nie zdawałam sobie sprawy, że istnieją takie stonki. Ja osobiście sama robiłam szablon na bloga lub zamawiałam w przypadku innych blogów, by jednak był spersonalizowany, bo tak naprawdę to nasza wizytówka i pierwsze co się rzuca w oczy po wejściu na bloga to własnie szablon;)
    Bardzo przydatny post :) pozdrawiam

    Zapraszam na nowy post, Szalona Perfekcjonistka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie design bloga jest bardzo ważny :)
      Z chęcią zajrzę na bloga!

      Usuń
  3. Przydatny post, chociaż ja zawsze wolę robić coś swojego, zmieniać te szablony i modyfikować je :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znałam tylko jeden blog, więc post przydatny, bo poznałam więcej :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, na pewno przyda się wielu osobom, ja znałam tylko jedną stronkę.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wykonuję sama szablon :)
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

→ Napisz coś więcej niż "Zapraszam do mnie"
→ Na każdy blog wchodzę :) Ale niekoniecznie zostawiam komentarz!
→ Usuwam komentarze typu "Obs za Obs"
→ Dziękuje za każdy szczery komentarz ♥