5/31/2016

5 najlepszych filmów fantasy!

Nie sądziłam, ze tak polubię ten gatunek filmowy, a jednak pokochałam filmy fantasy i z chęcią obejrzę kolejny!
Dziś podam wam tytuły 5-ciu najlepszych filmów fantasy :) Znacie jakieś podobne do tych? Piszcie koniecznie!


1. Dary Anioła: Miasto kości
Dla mnie to zdecydowanie numer! 

2. Piękne istoty
Taki  bardziej miłosny ♥ - czyli coś dla mnie!

3. Harry Potter i kamień filozoficzny
Zdziwienie? Moją ulubioną częścią jest pierwsza i oglądałam ją ze 4 razy i chętnie obejrzę znów!

4. Akademia wampirów
Zakochałam się <3 .... w tym filmie...

5. Zmierzch
Wszystkim zapewne znany, ale musiałam go wymienić.

Oglądaliście któryś z tych filmów?
Polecicie jakieś filmu tego typu?
PODPIS

15 komentarzy:

  1. Oglądałam HP oczywiście, Zmierz i Akademię. Wszystkie filmy mi się podobały, jednak Akademii nie ma co porównywać do książki. O niebo lepsza :D
    Pozdrawiam serdecznie, Ruciakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/6/16

    Świetne filmy! W większości wszystkie już oglądałam :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie najlepsze fantasy to wszystkie filmy Marvela :) polecam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam wszystkie i jak dla mnie to harry potter, akademia wampirów i zmierzch najlepsze, reszta taka sobie

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pierwszą część HP <3
    https://przemysleniavixsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7/6/16

    Nie oglądam takich filmów :)

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście jestem wielką fanką zmierzchu. Obejrzałam wszystkie części.
    Zapraszam: mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam filmy fantasy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc, nie przepadam za filmami fantazy. Zdecydowanie wolę komedie. Zapraszam: Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za filmami tego gatunku, aczkolwiek te wydają sie bardzo interesujące :)Pozdrtawiam i dziękuje za odwiedziny, zapraszam ponownie :) https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądałam tylko pierwszy no i zmierzch pierwszą część . Szczerze nie przepadam za filmami fantasy, ale każdy lubi co innego :) pozdrawiam i obserwuje!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam wszystkie, które przedstawiłaś w poście! <3
    Jednak nie przepadam za filmami fantasy.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam tylko Zmierzch, bo nie bardzo przepadam za takimi filmami :P
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbim filmy fantasy,z wymienionych oglądałam tylko HP i kocham ten film!❤️
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń

→ Napisz coś więcej niż "Zapraszam do mnie".
→ Każdy blog zostawiony w komentarzu odwiedzam. ^.^
→ Usuwam komentarze typu Obs za Obs.
→ Dziękuje za każdy szczery komentarz ♥