4/14/2016

Tajemny Ogród - recenzja!


Cześć! Dziś trochę jednej ze słynnych kolorowanek - Tajemnym ogrodzie :)
Zapewne wszyscy już się nie raz spotkali z "twórczością" Johanny Basford jej dziełem są kolorowanki antystresowe.

Do kolorowania "Tajemnego ogrodu" potrzeba wyobraźni i........................ zielonej kredki.
Jak dla mnie jest to zdecydowanie fajny sposób na nudę i odskoczni od codziennej rutyny :)
Minusem jest to, że zgięcia strony utrudniają nam pokolorowanie całego rysunku.
Całość oceniam na 7/10

Na zdjęciu niżej specjalnie niemieckie kredki do kolorowania tych książek.
Co myślicie o kolorowankach antystresowych?

22 komentarze:

  1. Nie mam, ale moja koleżanka zawsze na angielskim koloruje :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Artystyczne kolorowanki jak najbardziej, ale wybieram raczej te z niższej półki :) Nie wiem czemu, mam po prostu taką niechęć do tego, co najczęściej kupowane. Wolę znaleźć coś tańszego, mniejszego, ale takiego co będzie mi pasowało :) A odstresują świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajemny ogród mam i nie jestem z niego zadowolona. Kolorowanka jest piękna, jednak jej wykonanie jest okropne, te zgięcia, o których mówiłaś i zła jakość papieru, przez który wszystko wygląda gorzej i który przemaka. Sama autorka pisze, aby używać cienkopisów, ale jak? Skoro prześwitują i psują efekt. Osobiście polecam Doodle Invasion ( z fantastycznym papierem! ).

    podpurpurowymkocem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić jakąś taką kolorowankę, wyglądają ciekawie i cudownie.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna recenzja :) od razu jak tylko zobaczyłam
    typy tych kreatywnych ksiażek pokochałam je, są wspaniałe
    i pomysł autora był naprawdę super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle myślę o kupnie kolorowanki. Nie mogę się zdecydować na jedną, bo wybór jest przeogromny, a i trudno znaleźć odpowiednie kredki ;D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko 7 punktów jej dałaś? Dla mnie to zdecydowanie nr 1! :) Uwielbiam wszystkie kolorowanki ale ta seria jest dla mnie najlepsza :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolorowanki ostatnio górują.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są te kolorowanki, widziałam chyba tą w Empiku :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te kolorowanki, ale jestem niecierpliwa i chcę już mieć wszystko zrobione, a nie ma tak łatwo ;)

    >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja np. dla odprężenia rysuję takie kolorowanki, takie abstrakcje :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tych kolorowankach, ale nie mam żadnej jeszcze. Chciałabym jednak jakąś nabyć ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam już 2 są świetne bardzo relaksacyjne :)

    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  15. Już od dawna myślałam nad zakupem takiej kolorowanki, ale jeszcze tego nie zrobiłam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też sobie coś niecoś koloruję i powiem szczerze, że jak dla mnie to super odstresowacz!!!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oh got, uwielbiam kolorować!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie przemawiają do mnie te kolorowanki, dlatego jeszcze żadnej nie mam.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju nie miałabym cierpliwości do takich szczegółów

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię te kolorowanki, ale muszą być o temacie mnie interesującym ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kolorowanki antystresowe! Mam już trzy :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

→ Napisz coś więcej niż "Zapraszam do mnie"
→ Na każdy blog wchodzę :) Ale niekoniecznie zostawiam komentarz!
→ Usuwam komentarze typu "Obs za Obs"
→ Dziękuje za każdy szczery komentarz ♥